2014. július 4., péntek

Moyra kagylóhéj csillám lakk-TESZT

A legújabb Moyra fedőlakkom mutatom  meg, amiben a csillámok engem a kegyló héjra emlékeztetnek. Pompás ragyogást adnak a körömnek, de lássuk a tesztet.



Alapnak is egy Moyra lakkot használtam egy orchidea lila árnyalatot, ami hatalmas kedvencem (2 rétegben). Erre került a csillámos fedőlakk szintén két rétegben, de annyira belejöttem, hogy később még húztam rá még két réteget, azaz 4 réteg lett a legvége.




Üvege a szokásos Moyra, annyiszor leírtam már, hogy nem pazarolok rá szót, praktikus és szép letisztult. Ecsete is a rendes Moyra vastagság, sűrűség, amit én imádok. 



A csillámos körömlakkoknál az a baj, hogy kevés a csillám sok a lakk, ebben az esetben is lehetne több csillogó benne, viszont átlag ilyen termékhez mérve még így is jó, mert két rétegben is sikerül eloszlatni megfelelő mennyiségű glittert, anélkül hogy folyna a körmön a lakk. 


4 réteg fedőlakk

Nekem valamiért az Én kicsi pónimat is idézi ez az alap lakk és fedőlakk kombó, így nevezhetném így is a manikűrt. 





Tartósság szempontjából 4 napig szuper volt és ezután mostam csak le, egy körmön pattant meg csupán. Lemosás természetesen macerás volt, mert glitteres lakkoknál mindig az, viszont van erre is egy remek receptem ÍME A TRÜKK.




Pontokba kifejezve: 5/5