2015. szeptember 23., szerda

Felirat és Flitter-OUTFIT

Néha úgy ébredek fel, hogy szeretném meglepni az embereket, néha bizony kicsit megbotránkoztatni a ruhámmal, most csak felcsillanni akartam. A szettem szerintem nem túl extrém, mégis a hétfő reggeli munkába menők tanácstalanul, néhányan viszont elismerően néztek rám. Mivel még tart az indiánnyár, így a szoknya póló vonal marad a hű társam, egy kardigánnal, dzsekivel simán tudjuk kombinálni.



A pólót, amikor megláttam, tudtam hogy kell, egyfajta inkognitó felsőnek. Nem voltam eddig nagy híve a feliratos cuccoknak, hiszen amilyen az ember hangulata azt felirat nélkül az öltözékével is simán meg tudja eleveníteni, hiszen egy jó outfitről ordít az üzenet.
Viszont be kellett látnom, hogy nagyon jól kombinálható egy egy szlogenes felső bármihez, így engedek a trendeknek és basicként felfogva máskor is benevezek ilyen ruhadarabra. 




A szoknya egy secondhandből került ki és valamiért mindig nyár végén érzem úgy, hogy viselnem kell. Imádom a fémes csillogását, a kocka flitterek játékát, azt hogy kicsit mattabb mint a megszokott. Engem kicsit a középkori lánc ingekre (hogy nevezték azokat?) is emlékeztet, így mint hétköznapi Jeanne d'Ark vágtam neki a hétnek. 



Ha már divat, akkor el kell mondjam, hogy idén is marad, sőt jövőre sem kell nélkülöznünk a fémes anyagokat, a csillogást és egyre inkább jön vissza az ezüst, kicsit letaszítva a trónjáról az aranyat, ami évek óta szinte egyeduralkodó. Mint a fenti ábra is mutatja nem csak ékszerben, de ruhadarabban, táskában, vagy cipőben is megjelenhet a metál. 


Nálam még a karkötőnél köszön vissza ez a szín, méghozzá szintén a gladiátoroknál jellemző óriási karperec képében, amit imádok. Harcra kész voltam azt hiszem ezen a napon.



A cipő szerintem mindig meghatározza az összeállítást, egy rosszul megválasztott lábbeli a legjobb outfitet is tönkre teszi, ez a hab a tortán általában. Én most egy feltűnő sokpántosat választottam, ami idén könnyen beszerezhető, hiszen a legtöbb fast fashion üzletben fellelhetitek. Ez is viszi tovább a harcias hatást, a modern nő gladiátor énje itt is felüti a fejét. 



Kedvenc részletem a táska, ami olyan szintű pikantériát ad az egésznek, amivel igazán mozgalmassá teszi az amúgy sem unalmas összképet. Mindig is vágytam egy kalapdoboz szerű táskára, bár álmaimban sokkal nagyobb volt, amikor megláttam ezt a tündéri darabot, azonnal tudtam, hogy kell nekem. 



Piros táskának is kell lennie egy nő ruhatárában, persze nem akkora alapszükséglet, mint a kis fekete ruha, de ha beszerezted a basic darabokat, akkor bizony jöhet ez is. :) Nálam most érkezett el ez a pont és azt hiszem egy nagyobb méretű vöröset is veszek még, más fazonnal, hiszen új dimenzióba repít bármilyen outfitet. :) Hogy szellemes legyek, piros pont ez a tatyó. :)



Merjetek Ti is vadócak és belevalók lenni, vegyetek egy csinos cipőt, egy feltűnő táskát és kombináljátok egy izgalmas szoknyával, vagy felsővel, máris megkaptátok a tökéletes street style szettet. :)






Outfit

Póló: Tally Weil
Szoknya: New Look (Secondhand)
Cipő: Secondhand
Táska: Deichmann
Karperec: Lucia Mondi

Hogy tetszik Nektek? Van feliratos pólótok? Szerettek kitűnni a tömegből?