2015. szeptember 7., hétfő

Fesztivál felszerelés a Pixiboxtól.

Később került a birtokomba ez alkalommal a Pixibag, ebből kifolyólag, úgy éreztem annak van értelme, ha úgy számolok be a termékekről, hogy kipróbálom mindet és egy ideig tesztelem, így megtudhatjátok a véleményemet is egyfajta mini terméktesztek formájában.
Idén végül kimaradtak a fesztiválok (jövőre egyre mindenképp megyek), ennek ellenére viszont szuper, kihasználható összeállításnak vélem a fesztivál kiadást, azoknak is, akik csupán a nyarat szerették volna túlélni, vagy remek nyaralásra indultak. :)




Signal White Now fogkrém

Fogkrém mindig elkél és mivel kis kiszerelés, így bekerül az utazós neszesszerbe. :) Elégedett vagyok vele, de nem ájultam el a tudásától, Botondnak viszont tetszik,, mert a csomagolása elég férfias. Még hogy mi nők vagyunk a márkák fő célpontjai a külsővel!




Dr. Kelen napozás utáni balzsam

Nagyon kellemes érzés volt a nap által aszalt bőrömön alkalmazni és a barnaságom is tovább tartott. Jól táplál ás nyugtatja a bőrt. :)






Caosept kézfertőtlenítő

Fesztiválokon elengedhetetlen kellék, de vonatozáshoz, vagy munkában is kiváló társ, mindenkinek ajánlom, hogy egy ilyet szerezzen be! :)





Kneipp tusfürdő

Nagyon frissítő citromos illata van a citromfűnek köszönhetően, nyáron öröm használni. Régóta rajongok a Kneipp fürdő olajok iránt, azt hiszem a többi termékét is ideje jobban megismernem. :)



Rossetti hajas csomag

Hajpánt jó szolgálatot tesz majd az arcmosásoknál, mivel ezt a típust csak arra használom. Viszont ennek örömére ellátogattam a Rossetti oldalára és pár merevített hajpántot kinéztem. :) A hajgumi pedig mindig elkél, így nagyon praktikusnak érzem ezt a hátizsákban. :)


Borotalco izzadásgátló

Életet mentett a hőségben, meggyőzött, hogy nem árt, ha egy kis kiszerelésű izzadásgátló lapul 40 fokban a táskámban. :)




Aussie tengerpari fürtök hajpermet

Nem én próbáltam ki, hiszen az én hajam alapból göndör és nem rajongok az Aussie márkáért, de a barátnőmnek nagyon bejött, így nyerőnek tartom a csomagban. :)



Vöslauer ízesített víz

Mindig jó egy finom üdítő mellett bontogatni a csomagot, nem igaz lányok? 


Nina parfüm minta

Ismét egy kellemes illat, amit megszerettem. Örülök, hogy a Pixi révén sok parfümöt van módom tesztelni, így jövök rá melyik harmonizál leginkább jól a bőrömmel. :)




A Pixik a fesztiválozókat jelölték meg célcsoportként, de olyan jól sikerült a kiadás, hogy a nyaralók is maximálisan ki tudták használni, sőt egyes termékeit még az ősszel is imádni fogjuk! :)

Ne felejtsétek el, holnap rendelhetitek meg az új Pure by Pixiboxot, ami a zöld kiadása a Pixinek, csupa natúr termékkel. :) http://www.pixibox.hu/