2015. szeptember 18., péntek

Tonizálásból jeles!-Happy Skin Tonik

Lelövöm a poént az elején, imádom ezt a Happy Skin bio rózsavizes arctonikot, ami száműzte az eddig használt Garniert, abszolút kedvencemmé vált.

Meg kell gyónjam, csak az utóbbi fél évben kezdtem api szinten tonizálni, ennek az volt az oka, hogy nem nagyon értettem mire jó, a bőröm ön semmiféle változást nem éreztem ettől a lépéstől. Aztán az ázsiai arcápolási rutinnak köszönhetően rákényszerültem, hogy használjam, hiszen reális tesztet akartam készíteni. Ekkoriban került hozzám tesztelésre a Happy Skin terméke.




Amit a márka ígér:


Hűsítő felfrissülés


Kezdd és fejezd be a napot a Jade algás, uborkás arctonikkal, hogy bőröd üde és ragyogó legyen! Hagyd, hogy pórusaid felszabaduljanak és válaszd a komplex, hidratáló felfrissülést! Meg fogsz lepődni, de egy alapos arctisztítás után is találhat rajtad "leszedni-valót".

A termék 18%-ban BIO minősítésű alapanyagot tartalmaz!

Minden bőrtípusra. Szeborreás bőr kezelésére.


TESZT


A Happy Skin márka 100%-ban natúr termék és törekszik a bio alapanyagok használatára is, így már első hallásra vonzó volt, a honlapjuk pedig még inkább meggyőzött a profizmusukról. Öt termékük is elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat, ami nem semmi elismerés. Ritka az ilyen magyar árka, ami ennyire egészségtudatos, még a gyermekek érzékeny bőrére is fejlesztettek ki termékeket. Hungarikum és profizmus, ha két szóval jellemezhetném. :)

A csomagolása nagyon kézreálló, henger alakú műanyag, letekerhető kupakkal, ami remekül zár. Mondjuk egy felpattintható verzió könnyebb használatot biztosítana, praktikusabb lenne, talán ezen változtatnék. A címkéjén minden fonos tudnivaló szerepel és tetszik a a halvány lila és fehér kombináció. Nagy betűkkel feltüntetett a parabén mentesség, de emellett színezék és illatanyag mentes, de még a tartósítószereket is mellőzi a készítmény. :)



Bio rózsavizet, aloe vera gélt, uborkát és algát tartalmaz a termék, külön külön már találkoztam minden alkotóelemmel más termékeknél, de együtt ezt a palettát még nem próbáltam.

Én vattakorong helyett a kezembe öntök ki a tonikból pár cseppet és azt ütögetem bele a bőrömbe. Szerencsére könnyen adagolható, nem ömlik ki a folyadék. 




Nagyon hűsítő érzés, de nincs az a hideg érzet, mint az alkoholos tonikoknál, nincs semmi irritáló, csípő érzés. Fantasztikus. Érzem, hogy a bőröm ujjong, amikor arctisztítás után megkapja a tonik adagját, pont mint egy nehéz nap után a Jin Tonik kombó, felfrissíti a lelket. :) Na viccet félre téve tényleg szenzációs. A használata óta a pattanások mennyisége is csökkent, hiszen a komoly arctisztítás után remekül visszanyeri a bőröm tőle a normál ph értékét. :)

Illata nagyon enyhe, szinte nincs is, picit uborkás. 


Mindenkinek ajánlom, aki szeretne egy kiváló tonikot, aminek nagyon szép az összetevő listája és kellemes a használata. :)


Ára: 1890 Ft Megrendelheted: INNEN

Pontok: 5/5