2016. december 6., kedd

Harc a striákkal és a hegekkel-Biooil

Mindenki szeretne megszabadulni a striáktól és a hegektől, köztük én is. Bár nem érzem annyira égető problémának ezeket, de amikor lehetőségem nyílt kipróbálni a Bio-Oilt, akkor azért kapva kaptam a lehetőségen. A karomon egy csúnya ezer éves műtéti heg éktelenkedik, mindig vannak pattanás utáni foltjaim és striákból sincs szükségem behozatalra, magyarul ideális kísérleti nyúl voltam. 



Amit a márka ígér:
Speciális hidratáló olaj ápoló arcra és testre
A, E vitaminokkal valamint növényi kivonatokkal kialakított
Egy forradalmian új összetevőt, PurCellin olajat, egy könnyű és nem zsíros formulát tartalmaz
Finomítja és tonizálja a hegeket, striákat miközben javítja az egyenetlen bőrtónust
A bőr puhább, simább, hidratáltabb és fiatalosabb lesz
Hipoallergén, alkalmas az érzékeny bőrre


TESZT

Egy narancssárga dobozban érkezett a termék, amin belül egy színben azonos neszesszer lapult. Nagyon figyelmes a csomagolás maga. Egy pendriveot és magát a terméket tartalmazta a kis szütyő. A papírdoboz narancs és fehér színben játszik. Nekem valahogy furcsa a sárga bármely árnyalata egy kozmetikumnál, bár tény, hogy a láthatósági szín figyelemfelkeltő.






Ezután egy narancssárga olajra számítottam, de ennek sokkal szebb a színe, mondjuk számomra kicsit természetellenes. Itt meg kell említenem, hogy az összetevő listája sem tökéletes, van pár "hozzávaló", ami annyira nem megnyerő.



A és E vitamin tartalom nagyon jól hangzik, hiszen a retinol eszméletlen jól ránctalanít, hidratál. A növényi olajok pedig szintén csodásak a bőr ápolásban.

Normál száraz bőrre megfelelő éjszakai krém helyett, egy szérummal kombinálva, bár én a korai rutinomba illesztettem.








Az olaj állaga kicsit testesebb, sűrűbb, így sminklemosásra nem alkalmas, sőt nappali ápolásra sem, de éjszakára megfelelő. Szépen hidratálja a bőrt, bár az illatanyagai kicsit erősek én ezt parfüm számlájára írom.

Hegek eltüntetésében az A vitamin csodaszer és a pattanás foltokat tényleg halványítja ez a készítmény, viszont a striákkal és a hegekkel szemben ne legyenek irreális elvárásaink. Enyhe halványítás felfedezhető, de teljes eltűnésről nem beszélhetünk. Sajnos nem csodaszer viszont tény és való, hogy egy jó termék a ráncok megelőzésére, a friss hegek halványítására. Én arcon és testen is alkalmaztam. 

A-vitamin tartalom miatt nem ajánlom viszont semmi esetre se várandósság és szoptatás alatt!

Amennyiben vannak pattanás után megmaradt foltjaid, hegeid, vagy csak egy olaj kombót keresel, akkor érdemes kipróbálni a Bio-Oilt, de azért csodát ne várjunk tőle a mély hegeknél, viszont jó hidratálást kapunk egy remek éjszaki termék személyében. 


Ti próbáltátok már? Hogy vált be?