2016. december 23., péntek

Bársonyos karácsony-OUTFIT

Az idei év új trendje egy régi visszatér a bársony. Én mindig is vonzódtam ehhez a nemes anyaghoz, így nem volt kérdés, amikor megláttam, hogy ezt a szoknyát kérem karácsonyra az anyukámtól. Igen mi képesek vagyunk hónapokkal előtte meglepni a másikat egy egy ünnep bemondásával egy ajándékkal. Így elkerüljük a stresszes vásárlásokat, egy hétköznapot pedig ünneppel ruházunk fel.



A karácsony estét itthon fogjuk tölteni szűk családi körben, illetve Botonddal. Másnap nagymamámhoz megyünk ünnepelni, inkább ez a kiöltözős alkalom, bár én szeretem magam pár órára minden nap kicsípni, szép sminkkel és csinos ruhában várni a Jézuskát. Az ember életében annyira kevés az olyan alkalom, amikor ki kell hoznia magából a maximumot, hogy sok esetben nem is sikerül ez a művelet. Ezért én igyekszem minél többször úgy kinézni, hogy amikor egy tényleg jeles alkalom előtt találom magam ne okozzon nehézséget kicsinosítani önmagam. Persze mutatok majd Nektek olyan szettet is, ami inkább a kényelemről szól, de azt csak holnap.



Az év végi hajtás engem is utolért, fotózások és marketinges feladatok, valamint az iskolai modulzárók képében. Az utolsó hetekben pedig fotósként is kipróbáltam magam, így nagyon intenzív benyomások és élmények halmozódtak fel bennem. Jó kicsit szusszanni és ez az első olyan karácsony, amikor nem nyomaszt a vizsgaidőszak és semmi. Úgy érzem idén minden feladatom elláttam és minden teendőm végére pont került. Kicsit valahogy üresnek is érzem magam a stressz nélkül, főleg, hogy a karácsonyi vásárlás sem okozott idén fejtörést. 






Fel tehetném a lában és lustálkodhatnék, de már nem is tudom milyen az. Amióta a Kialakító az életem rész, a szabadidőmet vele, veletek töltöm. Viszont a szervezetem kicsit kimerült, így egy kisebb megfázást csak sikerült összeszednem. Nem panaszkodom, néha egy kis betegség kell ahhoz, hogy az ember értékelje az egészséges pillanatit, hogy végiggondolja a sors mire akarja felhívni a figyelmét. Nálam arra, hogy végre éljem meg igazán a pillanatokat, kicsit tegyem félre a munkát és koncentráljak önmagamra, arra hogy lazítsak. Kis önzőséget kell tanulnom, amit a blog miatt elfelejtettem. 




Idén sok olyan dolgot szeretnék csinálni a téli szünetemben, amire nem volt időm mostanság. Hosszú órákat szeretnék olvasni, finom ételeket főzni a kedvemre és társasjátékozni, kávézni a barátokkal és még sorolhatnám.

Nagymamámmal bekuckózni és fényképalbumokat nézegetni, beszélgetni és meghallgatni ezredszer is a családi történeteket.

Anyukámmal egymást kisminkelni és fésülgetni, mint kislány koromban, csak most jobban fog mutatni a végeredmény. 

Az öcséimmel pedig valami régi klasszikus stratégiai játékot játszani, amiben én a gazdaságot fejlesztem, ők pedig leigáznak, ez mindig törvényszerű volt...








Idén rólam és a családról fog szólni az ünnep. Végre ideje lenne Botoddal az idei fényképalbumunkat is összerakni. Nagyon szeretnék egy tortát sütni az évfordulónkra.
Nektek is ezt javaslom, tegyétek félre pár napra a fárasztó, szürke és stresszes mindennapokat. Töltődjetek fel, éljétek meg a pillanatokat. Nem az a lényeg, hogy mit mutattok meg a közösségi médián, miket fotóztok le, nem az a fontos, hogy tökéletes legyen a bejglitek, vagy a mézeskalácsotok, hanem az, hogy élvezzétek az egészet. 


A ruháról is kéne pár mondatot ejtenem. A szoknya nehéz anyagagát ellensúlyozza a finomabb, fehér csipke felső, aminek különlegessége a harang alakú ujj rész. Valahogy számomra hercegnős ez a szabás, főleg a bársonnyal és az A vonallal kombinálva. 

Egy kis visszafogott szexis momentum is helyet kap, az áttetsző anyagnak köszönhetően.











Az utóbbi években nagyon odafigyelek, hogy fel ne fázzak, így a harisnya elengedhetetlen kellék, persze egy jól fűtött lakásban ettől eltekinthetünk. A cipő maga a csoda, a fény, a szett megkoronázása. A fémes lábbelik szintén az utóbbi pár szezon alap darabjai, nekem ez a rose gold a kedvencem, szinte bármivel kombinálható. 


OUTFIT
Szoknya: New Yorker
Felső: Vintage
Cipő: Cipőfalva
Karkötő: Anda Design

Fotó: Győző Éva
Stúdió: Flower Factory