2017. július 24., hétfő

BOMB Zuhanytabletta


 Imádom a BOMB Cosmetics termékeket, szerintem az egyik legjobban hidratáló és legcukibb designal készülnek a fürdő sütik, fagyik, golyók, krémek... és most megjelentek a piacon a zuhanytablettáik. Próbáltam már ilyen terméket, így izgatottan vetettem bele magam a tesztelésbe és mivel Botond nálunk a fő zuhanyzós, így az óceános változatról ő mondja el a véleményét. 



Amit a márka ígér:

A Zuhanytabletta parádés befejezése egy fárasztó és stresszes napnak. A tenyérnyi nagyságú tablettákból a zuhanyrózsa csobogására színtiszta illóolajok törnek fel, melyek nyugtató, frissítő vagy élénkítő aromái átjárják az egész testedet és lelkedet.

A 20 féle illatban kapható Zuhanytabletták a szódabikarbónának és a természetes citromsavnak köszönhetik pezsgésüket. Az ámulatba ejtő illatokért pedig a 100% tiszta illóolajok és parfüm illatok felelnek.

Ugorj be a zuhany alá, hunyd be a szemed, élvezd az illóolajok táncát és érd el a forró fürdő hatását egy pár perces tusolás segítségével.


Kinek ajánljuk?

A Zuhanytablettát neked ajánljuk, ha a gyors zuhanyzás híve vagy, de nem szeretnél lemondani az üde illatok hangulatjavító, energetizáló és relaxáló hatásáról.



Így használd:

Egyszerűen csak helyezd a Zuhanytablettát a zuhanytálcára, vagy törj ketté két vagy három különböző illatot és azok kombinációját használd. Ezután csak engedd meg a vizet és élvezd az aromarobbanást, ami következik. Használat után öblítsd ki a zuhanykabint! Figyelem! Az illóolajok magas koncentrációja miatt ne használd a terméket közvetlenül a bőrön!


TESZT

Két illatban érkezett, az egyik a kókuszos, ami engem azonnal csábított a zuhany alá, a másik az óceános, amit Botond kért el és napokig a ruhái közé tette, hogy illatosítsa azokat. 

Ha jól számoltam a webshopban 20 illatban kapható, amik egymással kombinálhatók, sőt úgy is rendelhetőek, hogy egyik fele ilyen, másik olyan.. Vagyis egyéni igényekre is gondoltak. Egy használatra elegendő a tabletta, bár mód van felezni, de ezt se én se Botond nem ajánljuk, ugyanis úgy túl gyorsan elillan a tabletta és nincs meg az élmény. 

Szóval egybe beleteszed a kádba, zuhanytálcába és kezdheted is a zuhanyzást. Elég hamar olvad szét, így kicsit csalódott volta, én a hosszú zuhanyzás híve vagyok, így pedig csak pár percig élvezhettem az illat aromát. Gondolkoztam rajta, hogy a dugót be kellett volna dugni, de a nagy koncentrációjú illóolajok miatt nem akartam, hogy a lábamon a bőrt nehogy irritálja. 

Botond hasonlóan nyilatkozott, hogy nagyon kellemes az illata, de nem tart túl sokáig. Szerinte egy átlag zuhanyhoz 2-3 tabletta kéne. Bár az árát tekintve megélhet egy próbát mindenkinek.

Mindenesetre mi maradunk a fantasztikus fürdő termékeinél és az illatosító viaszánál, azok zseniálisak.