2015. november 25., szerda

Balea micellás víz TESZT

Újabb micellás víz jelent meg a piacon, így persze rohantam a drogériába, hogy beszerezzem, mert hát mániákus micellás fanatikus vagyok. Mindenki szeret kipróbálni új dolgokat, nálam ez a micellás vízben csúcsosodik ki. Amióta ilyen termékeket használok, azóta öröm a sminklemosás, viszont keresem mindig az olcsó, de kiváló minőségű darabokat. 








Az Balea a Dm saját márkája, amiről azt kétségtelenül megállapíthatjuk, hogy kítűnő minőséget képvisel és hihetetlen gyorsan szokott reagálni az újdonságokra, vagyis hamar előáll a saját verziójával. 

Két verzióban kapható a micellás víz én mindenképp a száraz és érzékeny bőrre valót ajánlom, abban nincs alkohol. 


Amit a márka ígér:

A micellás víz három terméket ötvöz: arctisztító, sminklemosó és arctonik. Gyengéden távolítja el a sminket és a felesleges faggyút. Tisztítja, táplálja és védi a kiszáradástól a bőrt. Nem szükséges dörzsölni vagy vízzel lemosni.
Narancsvirágvizet és glicerint tartalmaz; alkohol- és illatmentes.

TESZT


Csomagolása elég gyenge műanyag flakon, bár megfelelő a termék elfogyasztásáig. Amúgy 400 ml folyadékot rejt, ami nagyon soknak számít. Kézre eső a flakon, de  a kiöntő nyílás kicsit nagyra sikerült, így kicsit nehezebb koordinálni a micellás oldat mennyiségét. A flakon nekem jól záródik, de hallottam másoktól, hogy ez nem mindre igaz, így érdemes a boltban megvizsgálni ezt a tulajdonságot. 

Abszolút átlátszó és illatmentes. Egyesek az enyhe narancs illatot is kiérzik, például Botond. :) A sminkeltávolítást mindig a szemsminknél és a vízálló spirálnál állapítom meg, remekül leszedi, de legalább 4 vattára van szükség hozzá, míg a Biodermánál csak kettőre, vagyis dupla annyi folyadék szükséges hozzá, mint a micellás királynő esetében. Kicsit habzik, ami fura, mert ezt a tulajdonságot még nem vettem észre más micellás oldatnál. Nem irritálja a bőröm és a szemem se, kíméletes. Gyorsan beszívódik, de addig ragacsos érzetet hagy, viszont, amikor a bőr magába veszi a maradék terméket akkor pihe puha bőrt eredményez, így nem kell lemosni. Tényleg érzek enyhe hidratálást, amit nem vártam tőle, ebben enyhén a Biodermára hajaz.


A drogériás termékeket abszolút veri szerintem ár/érték arányba, személyes véleményem, hogy sokkal jobb, mint a Garnier, ami dupla annyiba kerül. Ajánlom mindenkinek, aki egy jó terméket szeretne igencsak kedvező áron.

Update: Egy idő után csípni kezdte a szemem.

Pontok: 5/4,5

Micellás víz rangsor ITT

Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc micellás oldatotok?