2014. augusztus 8., péntek

Dzsungel szett- OUTFIT

Éva a paradicsomban a kígyóval? Idézzünk egy kis Afrikát? Esetleg Welcome in the jungel? Ezek a fotók egy maxi ruha köré épített kompozíciók, amik egy-két történetet adnak át.




A ruha egy Hádából származó darab, ami az állatminták dzsungel hangulatát adja át, a törzsi dobokat már már halljuk, ha rá nézünk. Idén nagy divat a maxi ruha így tökéletes választás lehet ez a darab a kánikulában.


Egy szép kidolgozású játékkígyó is lehet kiegészítő, egész bátran merjünk átértelmezni, más funkciót adni tárgyaknak. Nyakba és vállra téve is is igen mutatós és garantáltan mindenki fel fog figyelni rád.






A ruhához övet több okból se párosítottam, így kicsit lazább és jobban illik a fotók hangulatához, másrészt a kígyó és a hajamba a levelek így is elég drasztikus kiegészítők ahhoz, hogy ne bírjon el többet a szett.





Egyetlen tényleg ékszer a felkaromra húzott karkötő, ami szerintem baromi nőies és szexi, megjelenít ezzel egy barbár hangulatot. Ilyen kis apróságok avanzsálják át az ember lányát egy más maszkba, szerepbe.




Ismét csak hangsúlyozni tudom, hogy alacsony lányok is hordjanak maxi ruhát, hiszen nekik is van olyan mintázású, ami nyújtja az alkatukat. Én ebben a ruhában nem 160 cm-nek látszom, szóval hogy is van a nagykönyvben leírt elv?


A sminkem szemhangsúlyos, ahogy tőlem már megszoktátok. Zöld árnyalati jelennek meg itt, bár a képeket nézve inkább acél kéknek tűnnek. Fontos volt a tökéletes alapozás, amit itt Beautyblenderrel végeztem.


A ruha játékossága a nagy felvágásban van, mondhatnám felvágós egy gönc. :) Nagyon szexi, amikor egy teljes testet takaró holmiból egyszer csak kiakandikál egy láb. :) Sokkal izgalmasabb a férfiak számára is, mint amikor mindent megmutatunk.






A szandál egy egyszerű barna sarú pici arany szegecsekkel, nem a legjobb cipellőm, elég rossz minőségű, de ehhez az összeállításhoz ez a stílus dukál. Minden cipő vásárlásom megbántam amit ebben a cipőboltban tettem, olyan silány gyártmány mind.





Maxi ruha: Háda
Szandál: CCC
Karkötők: Háda



Azért tettem ennyi képet ebbe a bejegyzésbe, mert képtelen voltam kiválasztani a legjobbakat, szinte mind fokozza ezt a törzsi és vad hangulatot, remélem ezért nem haragszotok meg rám.



Smink:

Szemhéjtus: Manhattan DIP
Szempillaspirál: Miss Sporty
Szemhéjfesték: Miss Sporty zöld mono
Highlighter: MeMeMe
Alapozó: Vichy
Bronzer: Avon
Szemöldök: Sleek kétvégű ceruza










Mit szóltok? Vagány? Hordható? Vagy megőrültem? :)