2014. augusztus 2., szombat

Vichy termálvíz, a természet kincse-TESZT

Ismét ketten teszteltünk, így máris két véleménnyel és értékeléssel lesztek gazdagabbak a bejegyzés elolvasása után, ami remélhetőleg segít dönteni, hogy megvedd-e ezt a terméket.





Amit a márka ír róla:

A természet egyedüli erejével jött létre, a tudomány által nem reprodukálható hatás.
Az Auvergne vulkán kristálytiszta mélyéről hosszú és lassú utazás során kialakuló Vichy termálvíz olyan ritka ásványokkal van gazdagítva a felszínre jövetel előtt, amelyek tiszta és természetes értékeket hordoznak magukban.

A természeténél fogva 15 nagyon ritka ásványban gazdag (pl.: vas, potassium, kálcium, mangán és szilikon) Vichy termálvíz köztudottan híres a kivételes nyugtató, erősítő és regeneráló tulajdonságairól, amelyeket bőrgyógyászati felügyelet mellett igazoltak.

Használja a terméket a smink eltávolítása után és a napi bőrápolási rutinja során is. A palack tartalmát 30 cm távolságról permetezze az alaposan megtisztított bőrre. Majd hagyja rajta a bőrén pár másodpercig mielőtt kíméletesen szárazra törölné a bepermetezett bőrt egy pamaccsal. A smink előkészítésére és a bőr felfrissítésére is használható bármelyik napszakban.



A Vichyonline.hu-tól most 10%-al olcsóbban rendelhetitek meg 2024 Forintért. Nézzük mit tud egy palack víz, következzen a teszt.












TESZT:


Gina:


Nekem kicsit felemás érzéseim vannak ezzel a termékkel kapcsolatban. Igazából nem nagyon tudom hová tenni az arcápolási rituálémban. Persze, az rendben van, hogy ha pl strandon vagyok, akkor nagyszerű felfrissülés, de az önmagában való használathoz nekem túl száraz a bőröm. Hidratáló alá szoktam néha fújni, kellemes érzés, de nem érzem nélkülözhetetlennek. Ez abszolút nem a márkának szól, hanem magának a termálvíznek. Ha már víz és Vichy, akkor a micellás víz nálam az abszolút befutó.










Enikő:
Már jó ideje szemezek a La Roche-Posay termál vizével, aztán hozzájutottam a Vichyhez, amiről nem is tudtam, hogy létezik. Mindannyian tudjuk, hogy a termálvizek csodát tesznek az arcbőrrel, mi ne tudnánk, akik gyakorlatilag egy nagy termál forrás felett ülünk Magyarországon? Ez pedig elérhetővé vált, naponta használhatjuk. Én reggel lemosom az arcom hideg vízzel, néha micellással, vagy arctisztítóval, ezután ráfújom a termálvizet és erre kenem az arckrémet. Így a víz még jobban be tud szívódni a bőr sejtjei közé. Meg kell mondjam nem vártam nagy csodát, de mégis azt kaptam, önmagában kezdtem először tesztelni, semmit se használtam rajta kívül és gyönyörű élettelivé varázsolta az arcbőröm. Mivel ilyenkor nyáron nem is igazán szeretek semmit magamra kenni, így ez az ideális szépségápolási szer. Ráadásul Botondnak is tetszett, néha még kéri is hogy rá is fújjak belőle. :) Biztos, hogy újra veszem 5/5 pontot érdemel.




Ti próbáltatok már termál vizet? Melyik márkáé jött be a legjobban Nektek?