2014. augusztus 22., péntek

Vichy Aqualia krém-TESZT

Minél több Vichy terméket ismerek meg annál jobban imádom ezt a márkát, ugyanis csodás az amit a bőrünkkel képes tenni. Hosszan teszteltem a Vichy Aqualia krémet és most ennek eredményéről fogok beszámolni.



Mivel nagy mennyiségű teszter formájában próbáltam ki a krémet, így saját fotót a termékről nem tudtam készíteni, így a Vichy hivatalos fotóit használom illusztrációnak.


Amit a Vichyonline.hu oldalán olvashatunk róla:


Aqualia Thermal Light hidratáló arckrém normál vagy kombinált bőrre. Az első dinamikus hidratáló termékcsalád, amely az arcbőr minden területén stimulálja a víz áramlását.
Eredmény: az arcbőr minden területe hidratált reggeltől estig.
Vichy termálvíz 10%-os koncentrációban és 3 energiát adó molekula [HIALURONSAV + AQUABIORYL + Λ-KARRAGÉNEK]segítik a víz áramlását az arcbőr sejtjeiben, az arc különböző területeinek egyenletes hidratálása érdekében.


A Vichy termálvíz, amely már régóta ismert bőrregeneráló és bőrnyugtató tulajdonságáról, új hatást nyújt: megnyitva a sejtek közti átjárókat, lehetővé teszi a vízmolekulák szabad áramlását az arc minden területén. A hialuronsav és az aquabioryl segítenek a szükséges víz egyenletes elszállításában az arcbőr minden részén, eközben a λ-karragének a hosszan tartó hatás érdekében visszaállítják a barrierfunkciót.

A bőr minden területe hidratált:
- az arcbőr ragyogóbbá válik
- az arcbőr vízzel telített, tömörebb
- a dehidratáció okozta barázdák kisimulnak

A könnyű arckrémet minden reggel és este vigyük fel a megtisztított, szárazra törölt arcbőrre, különös tekintettel a legdehidratáltabb területekre.
KINEK AJÁNLOTT? 20 és 60 év közötti, vízhiányos, normál vagy kombinált bőrű nők.

TESZT:

A csomagolásával nem találkoztam, mivel csak egy jó nagy adag tesztert birtokoltam, de szép letisztultnak tűnik, modern és a fésülködő asztal egyik éke lehet. Igen engem meg lehet venni egy jó csomagolással kilóra, ezt még ki kell nőnöm. Mindenesetre nagyon tetszik a külseje. Gondolom jól is zár, de nyilván a higénikus adagolásba bele lehet kötni, hiszen naponta bele kell nyúlnunk a krémbe. Én az ilyen krémeknél egy kis spatulával szoktam kiemelni a megfelelő mennyiséget, így nem juttatok bele baktériumokat.

Illatát tekintve a megszokott Vichy parfümözött illat fogad, ami kellemes és alig várja az ember, hogy felkenje.

Krémes állaga nem túl sűrű és nem túl híg, így könnyű eloszlatni mindenhová. A felszívódásával már nem voltam teljesen kibékülve, az én bőröm nem itta be rendesen, így egy enyhe filmréteg érzetet hagyott maga után és az alapozót is picit kifényesítette. Erre azt a megoldást találtam, hogy csak estére kentem föl, mivel nem vízhiányos jelentősen a bőröm, így ennyi hidratálás elég volt neki.

20-60 éves kor közti nőknek ajánlják, akik vízhiányos, normál, vagy kombinált bőrűek, nos én a normál kategóriába esem és ugye szűken beleférek a korosztályba is :). Tehát egy univerzális krémről van szó, ami szinte mindenkinek megfelelő.

Amit ezalatt a pár hónap alatt tapasztaltam, a bőröm puhább, hidratáltabb, sehol egy kiszáradt rész, vagy zsíros. A ráncaim egy része is elhalványodott és a bőrszínem üdébb lett. Tehát hosszú távon nagyon pozitívak a tapasztalataim, de be kell látnom, egy nekem nem ez a legtökéletesebb nappali krém a beszívódása miatt, de akinek vízhiányosabb, vagy szárazabb a bőre, annak tiszta szívből ajánlom.


Pontokban kifejezve: 5/4
Hol szerezheted be? Legolcsóbban a Vichyonline.hu webáruházból most 10% kedvezménnyel 5129 Ft-ért. Ti próbáltátok már ezt a krémet? Mi a tapasztalatotok vele?

Üdv: Enikő