2014. augusztus 9., szombat

Az év katasztrófája? - Sally Hansen lepattogástgátló fedőlakk

Néha előfordul, hogy az ember belefut kevésbé jól sikerült termékekbe, vagy egyszerűen csak nem válik be, de amikor valami az eredeti funkcióját képtelen betölteni, az már nem kicsit idegesítő. Már az elején lelövöm a poént, nagy csalódás ért. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mi és hogyan csapta ki annyira a biztosítékot, hogy cikk lett belőle, tartsatok velem!


Tudni kell, hogy nekem alapjáraton kevesebb ideig bírják a körömlakkok, mint másnak, kb 2-3 nap után már pattog rendesen, valószínűleg az egész napos billentyűzetütögetés sem tesz jót neki. Ezért örültem, mikor a Müllerben megláttam a Sally Hansen lepattogásgátló fedőlakkját.  Gondoltam ez egy jó márka, csupa pozotív dolgot lehet róla hallani, ez majd megoldás lesz a problémámra. 



Hazaérve egyből neki is láttam, azért a biztonság kedvéért olyan lakkokat választottam, amik egyébként sem kopnak le fél nap alatt. Közben elkezdtem olvasgatni a Krémmánián és kezdett gyanússá válni a dolog, konkrétan csak negatív kritikák vannak róla. 
Nos a következő történt: a felkent körömlakkot konkrétan elkezdte feloldani a körömvégeken. Ezzel még megpróbáltam ügyeskedni, gondoltam nem száradt meg rendesen (bár a Moyra fedőlakkom még sose csinált ilyet). A tesztelés ideje ráadásul hétvégén délután volt, tudtam, hogy nem kell semmilyen házimunkát csinálnom, nem ütögetek billentyűzetet, mindössze az esti koncertre kellett készülnöm. Hát néhány óra elteltével (kb 3-4 óra), már elkezdett pattogni a lakk a körmeimen, másnapra pedig így nézett ki:



Szó szerint berepesztette a lakkot. Ilyen repedezett törések voltak rajta és szépen lassan a teljes festék lejött. Azt még talán elviseltem volna, hogy ugyanúgy kb 2-3 nap alatt vége a manikűrömnek, mint normál esetben, de az, hogy ez konkrétan pontosan az ellenkezőjét csinálja, mint a funkciója lenne, nem kicsit tett idegessé. Hiszen így még nagyduzzogva elhasználni sem lehet!

Gondoltam rendben, mentsük a menthetőt, ha már ezer forintot kiadtam egy lakkra, próbáljuk meg alaplakkként. Első ránézésre nem volt baj, ráadásul gondoltam, hogy önmagát csak nem repedezteti be. Nos hát, tegnap este felkentem a lakkokat és ma délután így néz ki:



Szóval nem, ez sem megy neki. Kérdezem én: akkor minek is van??
Én még nem mondtam ilyet, de mindenkit óva intek a megvásárlásától, mert tökéletes pénzkidobás az egész!