2016. június 22., szerda

Vértben a téren, városi Jeanne d’Arc -OUTFIT

Az ELLE Fashion Shownak az idei témája a feminizmus volt, erről már írtam ITT az élménybeszámolóban. Ennek apropóján úgy éreztem, hogy a szettemben a finom hölgyet és az erős nőt is meg kéne jelenítenem, így született meg ez az outfit, amiben nőies árnyalatok és fémes ragyogás kontrasztja mutatja meg milyen is a városi Jeanne d'Arc.





A pasztell árnyalatok engem is magukkal ragadtak az utóbbi években és valahogy nem eresztenek. A hamvasság, finomság és elegancia fegyvereivel ruháznak fel, könnyű őket egymással kombinálni és a férfiakból védelmező ösztönt váltanak ki tapasztalatom szerint. 

Ennél a szettnél viszont nyilván nem a felső volt az alap választás, viszont egy vásárlás alkalmával szereztem be az igazán hangsúlyos szoknyával.

A fémes, erős hatást lágyitja az áttört virág minta, amitől ráadásul sokkal egyedibbé válik, a cakkos alj, pedig kiemeli a szoknya esését, éljen a nőiesség.


Évek óta áhítozok egy fémes színű ruhadarabra, de sehol se találtam olyat, ami nem gagyi hatású, nem valami borzasztó műszálas anyagból készül és ami nem egy testhez simuló darab. Aztán egyik nap csak nézelődni indultam, amikor a Háda egyik állványán megcsillant ez a rose gold csoda. Elmondtam egy gyors imát, hogy legyen jó a méret és lás csodát xs címke fityegett rajta. Azonnal tudtam, hogy ezt a szépséget fogom viselni a divat eseményen, illetve tökéletes lesz a kis pesti bóklászáshoz.

Az A vonalú szoknyák jól állnak, így igyekszem ezeket előnyben részesíteni a vásárlásnál, a combom és a fenekem a legkritikusabb részem, ezeket szépen palástolja és a derekamra tereli a figyelmet. Emellett a legnőiesebb szabás kétségtelenül, ami a hossz variálásávál más-más történetet mesél el.




Nem volt rossz az esése a szoknyának, viszont úgy éreztem tartást kell adnom neki, hogy tökéletessé váljon. A másik kedvenc bőr A vonalú szoknyámat így alávettem, ami megemelte annyira, hogy szépen kifeküdjön az anyag és az áttört virág minta is jobban érvényesüljön a fekete alapra rásimulva. A 21. században ilyen formán van létjogosultsága még az alsószoknyának.

Egy igazi városi nő, egy harcos pedig bátorságát az öltözködésében is kifejezheti. Az a legnagyobb erő, ha az ember mer önmaga lenni, leásni lelke mélyére és megnézi mi is tetszik Neki igazán, mit szeretne valójában.


De vissza a plázába, miután elégedetten távoztam a zsákmányommal a second hand üzletből, mint prédáját leső vadász indultam megtalálni hozzá a tökéletes felsőt. Amikor veszek egy ruhadarabot, akkor végiglapozom a gardróbom tartalmát, párosítok fejben és akkor viszem csak el a cuccot, ha legalább 2-3 szettbe be tudom illeszteni. Ebben az esetben is megvolt ez a kombinálás, de azt szerettem volna, ha nem egy teljesen egyszerű felsővel, vagy egy csipkével házasítom, hanem valami rafináltabb szabású pasztellel. A Bershkába belépve ez pillanatok alatt sikerült, méghozzá az akciós állványról pecázva. A nagy fogás 1500 Ft volt, így olcsóbban jutottam hozzá, mint a használt ruhaboltban a szoknyához (2500 Ft).


Otthon aztán az alsószoknyás cselt bevetettem és konstatáltam, hogy előző évben egy tökéletes szandált már vettem ehhez az outfithez, lehet jövőbe látok néha. Szóval eljött a cipő debütálásának is az ideje. 

A nude szandálban megjelenik a rózsa arany szín és a vastag saroknak, platformnak köszönhetően kényelmes magassága ellenére.




A táska választásnál a nem szokványos párosítás volt a célom, illetve szerintem enyhén diáklányos hatást adott az egésznek a hátizsák, ami a szezon nagy slágere. Higyjétek el ez a darab benyel egy teljes fegyverarzenált és nem szakad le tőle a karom, mivel csak a hátamra kanyarítom.

A felsőre visszatérve púderrózsaszín és barack árnylat tartományába esik a felső színe, ami meglepő, hogy természetes fényben inkább rózsaszín, míg zárt helyiségben barack.Vállvillantós ez a hosszú ujjú, nagyon jól mutat a hajtásnál, ahogy az anyag picit ráncolódik, ráadásul optikailag nagyítja a mellett. Idén a váll a kedvenc testrészünk, folyamatosan oda terelik a divatos ruhák a figyelmet, szerintem sokkal szexibb ez a villantás, mint pár éve még a nagy dekoltázs megoldások. 



Ékszer választásnál egy hangsúlyos fülbevalót szeretem volna mutatni, mivel ritkán viselek ilyet. Prózai az oka, a legtöbb olyan nehéz, hogy nem bírom egész nap ki, viszont ez a darab pihekönnyű. Arany és fehér kombinációja, egy csepp fűszer. Gyűrű pedig egy gyöngyös-strasszos háromsoros arany szépség. 

OUTFIT
Szoknya: Háda
Felső: Berhska
Táska: Háda
Cipő: Deichmann
Fülbevaló: Chillearrings
Gyűrű: Chillearrings


Fotó: Ember Csilla
Illusztráció: Győző Éva

Hogy tetszik Nektek ez a szett? Viselnétek fémes ruhadarabokat?