2016. június 28., kedd

Schwarzkopf ULTIME család az élettel teli hajért-TESZT

A Henkeltől kapott Blogger Boxban lapult ez a három Schwarzkopf termék, amikről eddig azért nem írtam mert egy darabig igen vegyes érzelmeket váltott ki belőlem a sampon, de erről mesélek még. Szóval az Ultime termékcsaládot Claudia Schiffer ajánlja, amit számomra elég ígéretesen hangzott, sampon, balzsam, hajszérum a hadsereg.





Sampon


A hajam borzasztó hisztis, nagyon kevés terméket szeret, így nehéz megtalálnom a számításaimat. Általában ha találok egy elfogadható terméket amelett hosszan kitartok, ritkán kísérletezek a sok csalódásnak köszönhetően. A hajamról azt tudni kell, hogy iszonyú vékony szálú, könnyen töredezik és mivel göndör-hullámos, így elég száraz szokott lenni a vége. Nagyon örültem, hogy hozzám került ez a három termék, mivel régebben volt egy két jó tapasztalatom a márkával, ráadásul igénybevett hajra ajánlják ezt a termékcsaládot.

A samponnal kezdem a sort, szerintem így logikus. Szép és praktikus a csomagolása, nem alul van a felpattintható kupak, hála az égnek! Nagyon rühellem az olyan megoldást, mert bele tud folyni a víz és az olyan gusztustalan. Szóval a fő ponton jól szerepelt. A flakon maga szögletes lekerekített élekkel, nagyon tetszik, a színéről ne is beszéljünk, kicsit tüdőszínű, de enyhén fémes fényű, nagyon egyedi. Adagoló nyílása tökéletes méretű. A flakon elég jó minőségű műanyagból van, szerintem az egész terméket szinte el lehet belőle használni. 



 
A termék állaga számomra ideális, krémes, de könnyen eloszlatható, nem túl sűrű. Nagyon jól habzik, így megkönnyítve a dolgom a hajmosás közben. Kiöblíteni is könnyű, ez is egy sarkalatos pont. Illata is kellemes kicsit parfümösebb, mint szeretem, az illata 2 nap után is érezhető.

Hatásával nem volt gondom egy darabig, nem nehezítette el a hajam, nem lett gubancosabb. Fényesebbé és szebbé is tette, viszont a fejbőröm egy nap után viszketni nehezedett és kiszáradt. Így felfüggesztettem a használatát. Pár hete újra nekiestem és láss csodát most már nem zavart, gondolom a hűvösebb időben amúgy is szárazabb fejbőröm azért viszketett, mert ez is kicsit szárított rajta. 



Hajvégápoló


A hajvégápoló szérum kupakos, pumpás adagolás megoldású, elég kicsi, így akár magunkkal is vihetjük a nyaralásra. Törölköző száraz és száraz hajra is használható, vagyis ezt bármikor bevethetjük. Remekül hidratálja a hajat és csak úgy issza be. Nem nehezíti el a hajam, így elég sokszor használtam. Egy idő után viszont azt láttam, hogy kezd besokalni tőle a hajam, így nem érdemes többször használni, mint egy alkalom hajmosásonként. 


Balzsam


A balzsam fújós kiszereléssel könnyíti meg az életünket, ráadásul kiöblítést nem igényel. Szépen porítja a fúvóka a terméket, így a hajunk minden szálára jut, mégis könnyen irányítható. Én a hajvégekre koncentrálom mindig, mert kicsit elnehezíti a hajam, göndör hajúak értik ezt a dolgot. Illata ugyanolyan csodás, mint a testvérkéié. Nagyon gyorsan beszívódik, két hajmosás között is bevetem időnként. 







A termékcsalád belülről javítja a haj szerkezetét, olajokkal és borostyánkivonattal. Tényleg látható változást okozott a hajamnál, a festések, napsütés, strand és hajszínezés se okozott látható károkat. A hajvégeim kevésbé szárazak. Ajánlom mindenkinek a kipróbálását, viszont az ára nem alacsony árkategóriás ez nagy hátránya.