2016. június 24., péntek

IsaDora filctus TESZT

Filces tus utáló voltam eddig! Egyik se fogott igazán feketén, pillanat alatt lekopott mindegyik és ugyan precízen lehetett eleinte velük kihúzni a szemet, de aztán pár használat után kitompultak és valahogy szöszössé váltak. Az IsaDoranál viszont megváltozott a véleményem...


Amit a márka ígér:

Az applikátor vékony és vastag vonal meghúzására is alkalmas. A filchegy vékony, elfordítva vastag. Így variálható a tusvonal mérete.

• Használata egyszerű
• Gyorsan szárad
• Dörzsölés álló
• Vízálló
• +14 óra- tartósság
• Szemészetileg tesztelt

Kiszerelés: 1,0 ml/0,03 Fl.oz

Illatanyagmentes. Klinikailag tesztelt.

Szín: Carbon Black


TESZT
Csomagolása vékony filctollas megoldású, a kupakon is megjelenik átlósan a márka név. 52-es carbon black árnyalatban lehet kapni, legalábbis én más színben nem találtam a  honlapon. Remekül záródik, erősen rákattan a kupak, így nem szárad ki. 



A hegye érdekes, mert nem tűhegyű, gúla alakú, hanem macskanyelvre emlékeztető, lapított, lekerekített fej.


Viszont ennek a megoldásnak köszönhetően nagyon vékony vonalat lehet húzni az élével, vastagat a lapjával.

Az applikátor, tusfej, végig kemény, merev.







A legjobb benne, hogy éj fekete vonalat húz és szuper tartós. Hátránya, hogy ügyesen kell bánni vele, mert a micellás vízzel is nehezen eltávolítható.

Nekem hosszabb idő volt megszokni, viszont megérte, mert tényleg egy remek termékről van szó. Kicsit nehezebbnek érzem a használatát, mint egy tűhegyű verziókét, hozzáteszem én a folyékony tusokban vagyok gyakorlott. 


Nyári melegben remek döntés, ez nem fog elkenődni és még a medencés pancsolást is elég jól bírta.